Αγορές

Οι παγίδες των εκπτώσεων

E-mail

Αρχίζει η θερινή περίοδος των εκπτώσεων (15 Ιουλίου-31 Αυγούστου). Οι εκπτώσεις δίνουν μία ευκαιρία, στους καταναλωτές να επωφεληθούν, από τις μειωμένες τιμές των προϊόντων, αλλά, συγχρόνως, κρύβουν αρκετές παγίδες. Το ΚΕ.Π.ΚΑ. επισημαίνει:

1. Δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση, μεταξύ εκπτώσεων και προσφορών. Οι εκπτώσεις αφορούν προϊόντα της σαιζόν, για τα οποία η έκπτωση είναι συνήθως χαμηλή. Για τις προσφορές, η έκπτωση είναι ιδιαίτερα υψηλή, αλλά αφορά είδη παρωχημένης εποχής. Οι καταναλωτές δεν πρέπει να παρασυρόμαστε, από τις μεγάλες εκπτώσεις.

2. Οι καταστηματάρχες είναι υποχρεωμένοι να αλλάζουν τα προϊόντα τα οποία παρουσιάζουν ελάττωμα και αγοράστηκαν την περίοδο των εκπτώσεων. Ο έμπορος μπορεί να αρνηθεί αλλαγή ελαττωματικού είδους, μόνο εάν το προϊόν είναι σε τιμή προσφοράς, εξαιτίας του συγκεκριμένου ελαττώματος και εφόσον έχει ενημερώσει σχετικά τον καταναλωτή, πριν την αγορά, με ανάλογη πινακίδα.

3. Η αναγραφή της τιμής, που ίσχυε, πριν τις εκπτώσεις και αυτής, που προκύπτει, από την έκπτωση, είναι υποχρεωτική. Δηλαδή, κάθε είδος πρέπει να "φέρει" δύο τιμές ή την τιμή, που ίσχυε, πριν την έκπτωση και, στο ίδιο καρτελάκι, το ποσοστό της έκπτωσης. Στο σημείο αυτό, όμως, χρειάζεται προσοχή. Το ποσοστό της έκπτωσης πρέπει να αναγράφεται, στο καρτελάκι κάθε προϊόντος και όχι σαν συνολικό ποσοστό, στις βιτρίνες των καταστημάτων.

4. Οι καταναλωτές δεν πρέπει να επηρεαζόμαστε, από τις διαφημίσεις. Οι ωραιοποιημένες εικόνες των εμπορευμάτων μπορούν να μας εξαπατήσουν.

5. Θα αποβεί πολύ χρήσιμο, εάν, πριν τις εκπτώσεις, επισκεφθούμε την αγορά, για να δούμε τις τιμές, πριν την έκπτωση και να επισημάνουμε τα είδη, που ενδιαφερόμαστε να αγοράσουμε. Έτσι, θα έχουμε τη δυνατότητα σύγκρισης των τιμών, πριν και μετά την έκπτωση καθώς και τη βεβαιότητα ότι το ποσό που αναγράφεται, ως τιμή, πριν την έκπτωση, είναι πραγματικό.

6. Πριν ξεκινήσουμε, για ψώνια, πρέπει να προγραμματίσουμε τις αγορές μας, σύμφωνα με τις πραγματικές μας ανάγκες, για να μην πέσουμε θύματα της υπερκατανάλωσης. Όσο φθηνό και αν είναι κάτι, όταν δεν το χρειαζόμαστε, είναι περιττό και δεν έχουμε κανένα όφελος, από την αγορά του.

7. Πριν αγοράσουμε οτιδήποτε, πρέπει να κάνουμε έρευνα αγοράς, να συγκρίνουμε τιμές και ποιότητα προϊόντων, ώστε να επιλέξουμε, σωστά.

8. Πρέπει να προσέξουμε ιδιαίτερα: Τις ενδείξεις ενιαίας έκπτωσης, στις βιτρίνες των καταστημάτων. Τα ποσοστά της έκπτωσης αφορούν καθορισμένες κατηγορίες ομοίων προϊόντων και όχι όλο το εμπόρευμα του καταστήματος. Πολλές φορές, στις βιτρίνες αναγράφονται υψηλά ποσοστά εκπτώσεων και χρησιμοποιούνται, σαν "κράχτες". Όταν, όμως, μπαίνουμε, στο κατάστημα, αντιμετωπίζουμε διαφορετικά ποσοστά, συνήθως πολύ μικρότερα.

9. Αν αγοράζουμε προϊόντα, χρησιμοποιώντας δόσεις ή πιστωτική κάρτα, πρέπει να προσέχουμε κάθε λεπτομέρεια, για τους όρους, που διέπουν αυτή τη συναλλαγή.

10. Απαιτούμε απόδειξη πληρωμής, για κάθε αγορά μας. Μην ξεχνάμε ότι η απόδειξη είναι απαραίτητη, αν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, στο προϊόν, που αγοράσαμε.

11. Πρέπει να ελέγχουμε την ποιότητα και την προέλευση του είδους, που αγοράζουμε. Σύμφωνα με το ν. 2251/94 άρθρο 1, ο πωλητής οφείλει να παρέχει κάθε πληροφορία, σχετική με το προϊόν, που επιθυμούμε να αγοράσουμε.

12. Πρέπει να αποφεύγουμε το συνωστισμό και τις ώρες αιχμής. Ανάμεσα στον πολύ κόσμο, υπάρχουν και μερικοί, που σκοπεύουν να "ελαφρύνουν" το δικό μας πορτοφόλι.

Σύμφωνα με τη νομοθεσία, για όλα τα είδη, που εκτίθενται, στις βιτρίνες των καταστημάτων, αναγράφεται, υποχρεωτικά, σε πινακίδα, η τιμή πώλησής τους. Εξαιρούνται, από αυτή την υποχρέωση, τα είδη, που η τιμή τους ξεπερνά τις 2.000 ευρώ ή τα είδη κοσμηματοπωλείου, που πωλούνται πάνω από 1.000 ευρώ.

 

Τα προϊόντα που απειλούν την ανθρώπινη ζωή

E-mail

Το 2012, τα είδη ένδυσης, τα κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα και τα είδη μόδας (34%) και τα παιχνίδια (19%) ήταν οι κύριες κατηγορίες προϊόντων για τις οποίες έπρεπε να ληφθούν διορθωτικά μέτρα. Στους συχνότερα κοινοποιούμενους κινδύνους από αυτά τα προϊόντα περιλαμβάνονταν χημικοί κίνδυνοι, κίνδυνοι στραγγαλισμού και κίνδυνοι τραυματισμού. Κίνδυνοι τραυματισμού και στραγγαλισμού εντοπίζονται συχνά στα είδη παιδικής ένδυσης, με κορδόνια περίσφιξης και κορδόνια, π.χ. σε μαγιό. Στα άλλα παραδείγματα προϊόντων – που απαγορεύτηκαν στην ΕΕ το 2012 – περιλαμβάνεται ένα προϊόν λεύκανσης του δέρματος που περιείχε υδροκινόνη (η χρήση της οποίας απαγορεύεται σε καλλυντικά και προϊόντα προσωπικής φροντίδας) και μια πλαστική κούκλα που περιείχε 38,5% κατά βάρος φθαλικό δι(2-αιθυλεξυλ)εστέρα (DEHP) και εγκυμονούσε χημικό κίνδυνο. Η Κίνα εξακολουθεί να αποτελεί την υπ’ αριθμόν ένα χώρα καταγωγής στο σύστημα ταχείας ανταλλαγής πληροφοριών. Πέρσι, το 58% του συνολικού αριθμού των κοινοποιήσεων για προϊόντα που συνιστούν σοβαρό κίνδυνο αφορούσαν προϊόντα που προέρχονταν από την Κίνα. Για τη βελτίωση της κατάστασης η ΕΕ συνεργάζεται διμερώς με την Κίνα για την ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ των αρχών και για δραστηριότητες επικοινωνίας.

 

Κινητα : Τρυκ για να "φουσκώνει" ο λογαριασμός

E-mail

Σύσταση στις τρεις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας απευθύνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή προκειμένου να χρεώνουν τον πραγματικό χρόνο ομιλίας και να μην εφαρμόζουν τον ελάχιστο χρόνο φωνητικής κλήσης. Για την ακρίβεια, οι καταναλωτές είτε μιλούν πέντε δευτερόλεπτα, είτε 30 δευτερόλεπτα στο τηλέφωνο πληρώνουν σαν να επικοινώνησαν για ένα λεπτό, ενώ πιο τραγικά είναι τα πράγματα σε όσους έχουν καρτοκινητό τηλέφωνο.

Σύμφωνα με το Συνήγορο του Καταναλωτή οι χρήστες τους χρεώνονται για τρία λεπτά έστω κι αν μιλούν για μισό λεπτό. Πιο συγκεκριμένα η αρμόδια ανεξάρτητη αρχή για τον καταναλωτή, όπως ανακοίνωσε, έγινε αποδέκτης αναφορών σχετικά με την αύξηση του ελάχιστου χρόνου χρέωσης των φωνητικών κλήσεων κινητής τηλεφωνίας από τους παρόχους. Αυτός από 30 δευτερόλεπτα ανέβηκε αρχικά σε 45 και στη συνέχεια σε 60 δευτερόλεπτα. Η ακολουθούμενη αυτή πρακτική τιμολόγησης, από τις εταιρίες Vodafone, Cosmote και Wind, σύμφωνα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή , συνεπάγεται:

1. Τη χρέωση κάθε κλήσης διάρκειας χρόνου από 1 ως 59 δευτερόλεπτα με την αξία κλήσης 60 δευτερολέπτων.

2. Τη σχετικότητα του πραγματικά παρεχομένου εντός παγίου μηνιαίου χρόνου ομιλίας των προγραμμάτων, ιδίως λαμβάνοντας υπόψη ότι οι κλήσεις διάρκειας χρόνου μικρότερου των 60 δευτερολέπτων αποτελούν σημαντικό ποσοστό του συνόλου των κλήσεων. Σύμφωνα με στοιχεία οι κλήσεις διάρκεια 1 έως 30 δευτερολέπτων φτάνουν το 60% του συνόλου. Και πραγματοποιούνται από μεγάλο μέρος του πληθυσμού είτε για λόγους ασφάλειας ευάλωτων ομάδων (π.χ. παιδιά, ηλικιωμένοι) είτε πλέον λόγω των εξαιρετικά δυσχερών οικονομικών συνθηκών.

Επίσης, ο Συνήγορος του Καταναλωτή έλαβε γνώση ότι σε ορισμένα προγράμματα καρτοκινητής τηλεφωνίας ο ελάχιστος χρόνος χρέωσης ορίζεται σε τρία λεπτά. Αυτό οδηγεί σε πολλαπλασιασμό του κόστους χρήσης κινητής τηλεφωνίας για μεγάλο αριθμό καταναλωτών. Η πρακτική αυτή, ακόμη, ενδέχεται να παραπλανήσει τον μέσο καταναλωτή, ως προς την πραγματική διάρκεια του παρεχομένου παγίου χρόνου κλήσεων, τόσο κατά το προσυμβατικό στάδιο επιλογής ενός προγράμματος όσο και κατά τη διάρκεια της σύμβασης. Κι αυτό επειδή δεν μπορεί να υπολογίσει με ασφάλεια τον εναπομείναντα χρόνο ομιλίας του προγράμματός του, με αποτέλεσμα την πραγματοποίηση κλήσεων πέραν του εντός παγίου χρόνου ομιλίας.

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή  απευθύνει δημοσίως σύσταση προς τις εταιρείες «COSMOTE ΚΙΝΗΤΕΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε.», «VODAFONE – ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ» και «WIND ΕΛΛΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ A.E.B.E.» και τις καλεί να καθορίσουν τον χρόνο χρέωσης των φωνητικών κλήσεων κινητής τηλεφωνίας στον πραγματικό χρόνο ομιλίας

 

Πανάκριβα στο ράφι με άδειο πορτοφόλι

E-mail

Οι σταθερά υψηλές τιμές, σε συνδυασμό με τη μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος, ανάγκασαν τους καταναλωτές να μειώσουν τον αριθμό και την αξία των προϊόντων που αγοράζουν και να στραφούν είτε σε προϊόντα προσφοράς είτε σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Αυτή η καταναλωτική συμπεριφορά οδήγησε, στη διάρκεια του 2012, σε πτώση των πωλήσεων στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ κατά 5%, συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ η αξία του μέσου καλαθιού υποχώρησε το 2012 στα 50 ευρώ, έναντι 65 ευρώ το 2010. Σύμφωνα με έρευνα , οι σημαντικότεροι λόγοι που οι τιμές στην ελληνική αγορά δεν πέφτουν, παρά την κρίση, είναι οι εξής:

1. Οι υψηλοί συντελεστές ΦΠΑ. Στην Ελλάδα οι συντελεστές ΦΠΑ αυξήθηκαν, διαμορφούμενοι στο 13% και 23% -αρκετά υψηλότερα από την Ισπανία (οι αντίστοιχοι είναι στο 8% και 18%) και τη Βρετανία (5% και 20%).

2. Ενδο-ομιλικές συναλλαγές πολυεθνικών, οι οποίες φουσκώνουν τις τιμές, αλλά και το κόστος, προκειμένου να αποφεύγουν τη φορολογία στην Ελλάδα. Οι εν Ελλάδι θυγατρικές εισάγουν προϊόντα με τεχνητά υψηλό κόστος, το οποίο μετακυλίεται μέσω των υψηλών τιμών στους καταναλωτές.

3. Ρήτρες απαγόρευσης παράλληλων εισαγωγών (ο εξαναγκασμός, δηλαδή, των λιανεμπόρων να μην αγοράζουν από θυγατρικές των προμηθευτών τους σε άλλες χώρες, όπου ενδεχομένως πωλούν φθηνότερα σε σχέση με την ελληνική αγορά).

4. Στρεβλώσεις σε σχετικές με το εμπόριο αγορές (όπως σε μεταφορές, εφοδιαστική αλυσίδα κοκ.), οι οποίες, λόγω της ιδιομορφίας τους, εμποδίζουν τον ανταγωνισμό και συμβάλλουν στη διόγκωση των τελικών τιμών.

05. Πολεοδομικοί περιορισμοί στις προδιαγραφές κτιρίων, που εμποδίζουν την πλήρη εκμετάλλευση των αποθηκευτικών χώρων.

6. Η ολιγοπωλιακή διάρθρωση της αγοράς χονδρικού εμπορίου, με το παράδειγμα του καρτέλ στην αγορά κοτόπουλου, που εντόπισε η Επιτροπή Ανταγωνισμού, ή το καρτέλ στο χονδρεμπόριο των νωπών οπωροκηπευτικών, σύμφωνα με τη γενική γραμματεία Εμπορίου.

7. Διατήρηση υψηλών περιθωρίων κέρδους σε τμήμα της εγχώριας αγοράς, παρά την ύφεση, σύμφωνα με την έκθεση του διοικητή της Τραπέζης της Ελλάδος (ΤτΕ).

8. Μεγάλη εξάρτηση των εγχώριων τιμών υπάρχει από τις αυξητικές διακυμάνσεις των τιμών του πετρελαίου, αλλά και των τιμολογίων των ΔΕΚΟ. Οι 17(!) αυξήσεις των τιμολογίων της ΔΕΗ την τελευταία επταετία και, κυρίως, οι 12 αυξήσεις στα επαγγελματικά τιμολόγια από το 2009 μέχρι σήμερα δημιουργούν σοβαρές αυξητικές πιέσεις στις τελικές τιμές. Ωστόσο, μεγαλύτερη επιβάρυνση σε σειρά προϊόντων παρατηρείται εκεί όπου τα καύσιμα χρησιμοποιούνται ως πρώτη ύλη, με αποτέλεσμα να αυξάνεται το κατά μονάδα κόστος -και, φυσικά, το κόστος μεταφοράς.

 

Οδηγός για τις αγορές απο το διαδίκτυο

E-mail

Οι ηλεκτρονικές αγορές κρύβουν ευκαιρίες όμως κάποιες φορές οι διαδικτυακές αγορές μπορεί να κρύβουν και δυσάρεστες εκπλήξεις για τον καταναλωτή. Παρά όμως τη δεδομένη εξάπλωση των online αγορών , έρευνες επιβεβαιώνουν ότι ένας στους πέντε χρήστες δεν νιώθει άνετα να μοιράζεται τα οικονομικά του στοιχεία στο διαδίκτυο. Για να μη γίνει η αγορά "τραυματική εμπειρία" ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές:

Πριν κάνετε κάποια αγορά

-Αναζητήστε ηλεκτρονικές διευθύνσεις που ξεκινούν από https:// (όπου το s σημαίνει ότι ο συγκεκριμένος ιστότοπος είναι ασφαλής) και συνοδεύονται από ένα λουκέτο στην κάτω δεξιά γωνία του browser. Αυτό εξασφαλίζει ότι η μεταφορά των προσωπικών σας στοιχείων θα γίνει με ασφάλεια .

-Go international: Ξεκινήστε την αναζήτησή σας από τον διεθνή ιστότοπο της εταιρίας που σας ενδιαφέρει. Από εκεί, ακολουθείστε τους παρεχόμενους συνδέσμους για τον ιστότοπο που η ίδια προτείνει για ηλεκτρονικές αγορές στην Ελλάδα.

-Διαβάστε την πολιτική απορρήτου της εταιρίας. Μάθετε για την πολιτική προστασίας που χρησιμοποιεί η εταιρία για τα προσωπικά σας δεδομένα, καθώς και για τη διαδικασία συλλογής, χρήσης και μεταφοράς των στοιχείων αυτών σε τρίτους.

-Επαληθεύστε τη νομική και φορολογική ταυτότητα του ηλεκτρονικού καταστήματος. Αυτή περιλαμβάνει τα στοιχεία επικοινωνίας, την αναγνώριση από το Εμπορικό Επιμελητήριο, τον αριθμό του φορολογικού μητρώου, τους τρόπους πληρωμής και παράδοσης, τους όρους χρήσης, τις προθεσμίες και την πολιτική επιστροφής του καταστήματος.

-Να είστε προσεκτικοί. Συμβουλευτείτε την οικογένειά σας, τους φίλους σας αλλά και ενώσεις καταναλωτών για συστάσεις και κριτικές όσον αφορά τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος που σας ενδιαφέρει. Μην αγοράζετε ακριβά προϊόντα ή υπηρεσίες από εμπόρους που δεν γνωρίζετε.

Κατά την διάρκεια της ηλεκτρονικής αγοράς

-Μπορεί να σας ζητηθεί να παράσχετε προσωπικά και οικονομικά στοιχεία, απαραίτητα για την ολοκλήρωση της συναλλαγής μέσω της πιστωτικής σας κάρτας. Αυτά περιλαμβάνουν: τον τύπο και τον αριθμό της κάρτας, το όνομα του κατόχου, την ημερομηνία λήξης, τον κωδικό ασφαλείας και τη διεύθυνση αποστολής των λογαριασμών.

-Πληρώστε με πιστωτική κάρτα ώστε να έχετε τη μεγαλύτερη δυνατή ασφάλεια κατά τις συναλλαγές σας.

-Ποτέ μην δίνετε τον κωδικό PIN της πιστωτικής σας κάρτας στο διαδίκτυο.

-Ποτέ μην δίνετε οικονομικά και προσωπικά δεδομένα μετά από αίτημα που φτάνει σε εσάς μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Οι εταιρίες των πιστωτικών καρτών και οι τράπεζες δεν θα ζητούσαν ποτέ τέτοιου είδους πληροφορίες μέσω email. Μετά την ολοκλήρωση της αγοράς

-Κρατήστε αρχείο των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών, στο οποίο θα καταχωρείτε είτε το έντυπο, είτε το ηλεκτρονικό αντίγραφο της σελίδας της συναλλαγής και/ή της σελίδας επιβεβαίωσης. Το αντίγραφό αυτό αποτελεί την απόδειξή σας.

-Ελέγξτε το λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας ώστε να βεβαιωθείτε ότι οι αγορές που πραγματοποιήσατε μέσω διαδικτύου έχουν καταγραφεί σωστά.

-Ελέγξτε τους όρους και τις προϋποθέσεις του «Δικαιώματος επιστροφής» στον ιστότοπο του ηλεκτρονικού καταστήματος πριν πραγματοποιήσετε την αγορά σας. Τα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα παρέχουν την δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων εντός περιορισμένου χρονικού διαστήματος αμέσως μετά την αγορά, στην περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι από τα προϊόντα που αγοράσατε.

 

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 127

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 133

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 127

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 133

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 127

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 133

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 127

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 133

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 127

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 133

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 127

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 133

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 127

Warning: Illegal string offset 'active' in /home/investne/public_html/templates/ja_rutile/html/pagination.php on line 133
JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Έξυπνες Business

Βρείτε μας στα Κοινωνικά Δίκτυα

Facebook Page: 173333942708909 Twitter: investnewsgr

Εγγραφή στο Newsletter

Ψηφοφορία

Είναι η κατάλληλη ώρα για να επενδύσετε σε μετοχές;
 

Οικονομία


Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Οικιακά Oικονομικά


Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Διεθνείς Αγορές

Any data to show

Μικρές Επιχειρήσεις


Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Έξυπνες Συμφωνίες


Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109

Warning: Creating default object from empty value in /home/investne/public_html/modules/mod_latestnews/helper.php on line 109